Pilates and Yoga School Facebook Page

pilates

jooga

kõhutants

koolitused

muud teenused



Pilates and Yoga Studio TallinnRÜHMATUND.

Kliendidel, kes sõlmivad stuudioga aastase või pooleaastase lepingu, on unikaalne võimalus osaleda tundides väikestes gruppides (kuni 4 inimest). Rühmad on jaotatud erinevateks tasemeteks, et kõik saaksid alustada algusest ja liikuda ühtlaselt oma tasemega edasi. Grupp alustab üheaegselt ja hiljem grupiga liituda ei ole võimalik. Registreerige e-meili aadressil: info@pilatesandyoga.ee.

ERATUND on parim viis Pilatese tehnikat õppimiseks ja nautimiseks. Kuna Pilates põhineb täpsusel ja oma keha kontrollimisel, tuleks terve treeningu jooksul säilitada õige kehahoiak ja võtta sisse õiged poosid. Seetõttu on väga oluline, et klient saaks treenerilt piisavalt tähelepanu. Pilatese eratunnis jälgib ja analüüsib treener teie keha liikumist ja joondatust, ta märkab lihastasakaalu probleeme ja parandab need. Nii saate nautida palju tõhusamat treeningut.

Pilates eeldab korrapärast treeningut ja kannatlikkust. Pilates lähtub sinu kehast, seega ei ole lõppideaale. Inimene areneb sinnani, kuhu ta täpselt ise suudab. Alati on võimalus vahetada gruppi vastavalt oma võimetele. Palume lähtuda treeneri nõuannetest, sest meie soov on pakkuda Teile vaid parimat.

KÕIK TUNNID ON MATITUNNID - Harjutused sooritatakse põrandal matil. Õpitakse Pilatese harjutuste seeriat, millele lisatakse järjepanu uusi ja raskemaid harjutusi.

Pilates and Yoga Studio TallinnTreeningmeetodi lühitutvustus

Pilates on äärmist keskendumist nõudev treenimismeetod, mis aitab tugevdada keha, suurendamata samal ajal lihasmassi.

Valik Pilatese süsteemi kasutegureid:
- Arendab füüsiline vormi kõiki aspekte: tugevust, painduvust, koordinatsiooni, kiirust, vastupidavust ja väledust,
- Tõstab füüsilist enesetaju,
- Suurendab kontrolli oma keha üle,
- Õpetab õiget lihaste aktiveerimist,
- Korrigeerib rühti ja kehahoidu,
- Stimuleerib siseorganite optimaalset tööd,
- Parandab tasakaalu,
- Keskendub hingamisele ning sellega seonduvatele füüsilistele ja psüühilistele kasuteguritele,
- Pakub võimalust arendada keskendumist ja tähelepanu koondamist,
- Toetab lõdvestumist ja pingetest vabanemist,
- Aitab hoida lihaste ja luustiku optimaalset seisundit,
- Abistab rasedaid, andes neile võimaluse treenida urvaliselt ja efektiivselt, tervist kahjustamata,
- Toimib üldfüüsilise treeninguna sportlike saavutuste ja igapäevase aktiivsuse arendamisel,
- Jagab kehamassi esteetilisemalt (inimesed on märkinud, et tunnevad end saledamana),
- Annab võimaluse jõuda sisemise harmooniani füüsiliselt hästi arendatud keha kaudu.

Josephh Hubertus PilatesJoseph Hubertus Pilates

Joseph Hubertus Pilates elas aastatel 1880-1967.

Pilatese süsteemi looja Joseph Pilates (pildil 59. aastane!) sündis 1880. aastal Saksamaal. Lapsepõlves oli ta viletsa tervisega, põdes astmat, rahhiiti ja reumat, see tekitas temas suurt soovi saada füüsiliselt tugevamaks. 14-aastaselt oli temast saanud treenitud kehaga aktiivne kulturist. Ta tegeles paljude spordialadega, näiteks suusatamise, sukeldumise, poksi ja võimlemisega. Esialgsed kogemused teiste treenimisel sai ta Esimese maailmasõja ajal haiglas sanitarina töötades, kus leiutas ka spetsiaalsed abivahendid, mis koosnesid haigla voodite külge kinnitatud vedrudest. Nende põhjal töötas ta hiljem välja tänaseks klassikalised Pilatese masinad Reformeri, Cadillaci ja Wunda Chair'i.

1926. aastal kolis J. Pilates New Yorki, kus tema meetod sai kõrgelt hinnatuks tuntud inimeste hulgas, eriti poksijate, võimlejate, tantsijate ja näitlejate seas. Pilates on ohutu ja tõhus treeningumeetod, tänu millele suureneb nii painduvus, jõud kui ka kontroll keha üle. Pilatese treeningul jälgitakse alati järgmisi põhimõtteid: õige hingamine, keha asetus, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus. Maksimaalsete tulemuste saavutamiseks võiks Pilatest kombineerida aeroobse treeningu ja tervisliku toitumisega. Tulemuste ja pika ajalise hea vormi säilitamiseks on soovitatav Pilatesega tegeleda teadlikult ja järjepidevalt .