Pilates and Yoga School Facebook Page

pilates

jooga

kõhutants

koolitused

muud teenused



RÜHMATUND.

Kliendidel, kes sõlmivad stuudioga aastase või pooleaastase lepingu, on unikaalne võimalus osaleda tundides väikestes gruppides (kuni 4 inimest). Rühmad on jaotatud erinevateks tasemeteks, et kõik saaksid alustada algusest ja liikuda ühtlaselt oma tasemega edasi. Grupp alustab üheaegselt ja hiljem grupiga liituda ei ole võimalik. Registreerige e-meili aadressil: info@pilatesandyoga.ee.

ERATUND on parim viis Jooga tehnikat õppimiseks ja nautimiseks. Kuna Jooga põhineb täpsusel ja oma keha kontrollimisel, tuleks terve treeningu jooksul säilitada õige kehahoiak ja võtta sisse õiged poosid. Seetõttu on väga oluline, et klient saaks treenerilt piisavalt tähelepanu. Eratunnis jälgib ja analüüsib treener teie keha liikumist ja joondatust, ta märkab lihastasakaalu probleeme ja parandab need. Nii saate nautida palju tõhusamat treeningut.

Jooga eeldab korrapärast treeningut ja kannatlikkust. Jooga lähtub sinu kehast, seega ei ole lõppideaale. Inimene areneb sinnani, kuhu ta täpselt ise suudab. Alati on võimalus vahetada gruppi vastavalt oma võimetele. Palume lähtuda treeneri nõuannetest, sest meie soov on pakkuda Teile vaid parimat.

KÕIK TUNNID ON MATITUNNID - Harjutused sooritatakse põrandal matil. Õpitakse harjutuste seeriat, millele lisatakse järjepanu uusi ja raskemaid harjutusi.

Pilates and Yoga Studio TallinnASHTANGA JOOGA

Ashtanga vinyasa jooga on dünaamiline füüsiline joogastiil, mis põhineb traditsioonisel Ashatanga jooga süsteemil, mida on kirjeldatud Patanjali suutrates. Dünaamiline joogastiil, mis on ühteaegu väga tõhus füüsiline treening kui ka ääretult põnev vaimne teekond.

Ashtanga Vinyasa joogasüsteem sündis Shri. K. Pattabhi Joisi ja tema guru Krishnamacharya koostöös, mis sai alguse Jooga Korunta taasavastamisest. See on 8 astmeline süsteem, mida järgides saavutad kontakti oma tõelise minaga. Ashtanga Vinyasa jooga omapära seisneb eri asendite ehk asanate ühendamises vinyasaga. Vinyasa tähendab hingamise ja liigutuste täielikku sünkroniseerimist, mille käigus tekib sisemine kuumus, higi, mis puhastab lihaseid ja siseorganeid. Tulemuseks on vereringe paranemine, kerge ja tugev keha ning rahulik meel.

Ashtanga Primary seeriat kutsutakse jooga chikitsaks ehk joogateraapiaks, mis on mõeldud siseorganite puhastamiseks mürkidest ehk jääkainetest. Ashtanga Primary seerias on fookus põlvedel, puusadel, kõõlustel ja ettepainutustel. Teist harjutuste seeriat nimetatakse Nadi Shodhana'ks. See harjutuste seeria puhastab keha energiakanalid (nadid) ja laseb elujõul (prana) kehas vabalt ringi liikuda. Kolmanda harjutuste seeria nimi on Sthira Bhagah Samapta ja see koosneb omakorda neljast eraldi harjutuste jadast (edasijõudnud A, B, C ja D). Edasijõudnud harjutustes on ühendatud jõud ja graatsia ning need eeldavad väga head painduvust ja alandlikku meelt. Iga seeria koosneb päikesetervitusseeriast, mitmekümnest joogaasendist ning lõpetusasenditest.

Ashtanga jooga on kaheksa samme või tase , seepärast ta on selline nimi ( sanskriti Ashta - kaheksa ) :

Yama - käitumisjuhend - enesekontrolli
Niyama - järgimine religioossete reeglite ja eeskirjade -täielik pühenduminevaimsete praktikate
Asana - ühendus keha ja vaimu läbi kehalise aktiivsuse
Pranayama - hinge kontrolli , mille tulemusena ühendamise keha ja vaimu
Pratyahara - tühistaminemeeli kontakti oma objektide
Dharana - kontsentratsioon sihikindel meeles
Dhyana - meditatsiooni (sisemine aktiivsus, mis järk-järgult viib samadhi )
Samadhi - rahulik super teadvusel seisundi õnnis teadlikkust oma tõelise olemuse

Mõnikord on need kaheksa taset jagatud nelja madalam ja neli suuremat . Samal ajal , madalamad tasemed seotud hatha jooga , ja kõrgem - kuuluvad Raja jooga , Bhakti jooga. Samaaegne praktika kõrgeimakolm nimetatakse Samyama ( saavutamise üle täielik kontroll oma mõistuse ja meeled , samuti omandamine müstiline jooga täiuslikkus ) .

Pilates and Yoga Studio TallinnMySore - Ainult 74,99.- kuus.

Mysore stiil on jooga asana praktika, mis on eriti õpetamise jooga jooksul Ashtanga Yoga traditsioon, õpetanud Sri K. Pattabhi Jois lõuna India linna Mysore. On mõningaid erinevusi käesoleva meetodis mis on erilist Ashtanga jooga, õpetatakse:

• grupp ei ole «juhitakse» tervikuna, vaid kogu õppetöö toimub üks-ühele klassi piires.
• õpilased praktiseerivad oma osa Ashtanga joogas, järjestuse asanas oma tempos.
• õpetaja aitab igale õpilasele individuaalselt, andes füüsiliste kohanduste ja suuline juhendamine.